شاب راقي جدا يبحث عن راقيه لعلاقه جاااد ومستمره

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

شاب راقي جدا يبحث عن راقيه لعلاقه جاااد ومستمره

مُساهمة  eltayar في السبت مايو 14, 2016 9:56 pm

نا محمود 36سنة من القاهرة رجل اعمال بجد مش تهريج ,,, انيق ,,, وسيم ,,,,, رومانسى ,,,

*ابحث عن انسانة كلاس وراقيه بجد تكون انسانة تكون جميلة رشيقة رومانسية وتكون انثى بجد يعنى تكون انثى بمعنىالكلمة ,,, تكون انسانة حابة للحياة خفيفة الظل , وحابة تعيش شبابها وحياتها فى سعادة حقيقية مش مزيفة وتكون دلوعة اوى انا بموت فى الدلع وتكون من القاهرة فقط ..

ويكون لا يقل السن عن 24سنة ولا يزيد عن 45 سنه ....

*صدقونى انا جاااااااااد جدا بقالى فترة ابحث عن انسانة تكون فعلا محتاجة تعيش احلا احاسيس وللاسف كلهم بيطلعو اونطة وبيطلعو دون المستوى اللى انا بتمناة مع الانسانة اللى بتمناها انا محتاج لانسانه واحدة فقط تكون فيها كل المواصفات اللي بتمناها .... الموضوع عندى مش جنس وخلاص الموضوع عندى انى محتاج لانسانه تملا عاليه حياتي وتكون جزئ منى وانا كمان جزئ منها ...

وتكون محتاجة تعيش الحب والرومانسية والحنان والجنس وألامان والصدق والوفاء والاخلاص ,,, تكون فعلا محتاجة كل الاحاسيس دى وتكون فعلا بتدور على شخص مناسب وشخص جاد يملائ حياتها بكل شئ حلو وممتع
وتكون بتدور على راجل يحتويها وتحتوية بجد ويكون بالنسبة لها كل ألامان والحب والعطف والحنان ..
*الموضوع عندى مش جنس وخلاص ,, لازم يكون فى الاحاسيس الجميلة دى علشان نقدر نعيش اجمل حياة.

* انا بدور على انسانة تمتلك كل حس فية وتكون بالنسبة لى كل شىء وتكون الحب والحنان والعشق والجنس والثقة .. وتكون الصاحبة والعشيقة والحبيبة ...
*
****شرط مهم جدا جدا , العلاقة تكون فى سرية تااااااامة لآن كل شخص ولة ظروفة الخاصة ,, وبصراحة دة شرط مافيهوش هزار ..

انا عاوز انسانة تكون انثى بمعنى الكلمة يعنى تكون حساسة رومانسية وتكون رشيقة ,,,,

والموضوع عندى مش علاقة وخلاص ولا علاقة عابرة وخلاص ولا جنس وخلاص لآء طبعا ,, انا عاوز انسانة احس معاها بأجمل الاحاسيس وتكون علاقة مستمرة دائمة . وتكون هى كمان بتبحث عن نفس اللى انا بدور علية ..
ياريت اللي شايفها نفسها جادة وتكون فعلا فها المواصفات دي وتكون راقيه وكلاس ياريت تكلمنى المهم جدا عندى تكون انسانه مش مرطبطه نهائي يعني تكون مش متجوزه وتكون ليس لها علاقه بأى رجل تاني .. يعنب بأختصار ممنوع اتصال المتزوجات
01282331517

eltayar

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة