سالب حقيقى ونفسى أتناك .

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

سالب حقيقى ونفسى أتناك .

مُساهمة  khaled azab في السبت أكتوبر 08, 2011 5:50 am

إزيكوا ...دى أول مشاركه ليا...
أنا أسمى خالد من القاهره 24 سنه خريج فنون مثقف وجسمى جميل ونضيف وعندى صور لجسمى مارست مع شخص واحد ..
قصتى بدأت وأنا عندى 18 سنه مع زميل ليا وجارى ف نفس الوقت كان ف يوم بايت معايا علشان بنذاكر وكنا لوحدنا ف الشقه ولما جه وقت النوم كنت بغير هدومى ف نفس الغرفه اللى زميلى نايم فيها وقلت اغير عادى هو نايم ومش حاسس بيا وفجأه سمعت صوته بيقولى ايه الجسم الحلو ده ؟ ف أتحرجت كتير وكملت لبس هدومى بسرعه ونمت جنبه بعد شويه من نومى بدأت أحس بإيده بتمشى على جسمى وبتحسس عليه بصراحه حسيت بكهربا ف جسمى وسبت له نفسى وكل اللى عمله ف اليوم ده هو انه يحسس على جسمى بس ومرة ف مرة انا بقيت مشتاق لحاجه زى كده وبقيت كل ما اجى انام جنبه بعد مذاكرتنا طول اليوم مع بعض يعمل حاجه جديده وكنا نتقابل تقريبا كل اسبوع أو إتنين وفتحنى وخرم طيزى بقى واسع ...ومن شهر مارس 2011 سافر برة مصر لظروف عمله ومن وقتها وأنا بدخل شات كتير بحيث الاقى حد أثق فيه أفضل معاه وله بس مع العلم إن المقربين ليا سواء أهل أو أصدقاء محدش يعرف عنى أى حاجه زى دى خالص ودى أول مرة أدخل فيها منتدى سكس ..
محتاج موجب يكون فاهمنى يكون قريب من القاهرة أو بنها عنده مكان

khaled azab

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

سكس

مُساهمة  ali1984alaa في الخميس نوفمبر 15, 2012 10:49 am

انااحب امارس معك السكس المثلى ممكن انا اموت فيه نفسى اقى واحد يمتعنى وامتعه والعب مع كسه ويلعب مع كسى ااااااااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااه

ali1984alaa

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة